28/11/2022 Wine reviews, values, expert tips, recipes, restaurants, news, videos & more

Περιοδικό AGRICOLA – ‘Αγροτικά Προϊόντα με Ταυτότητα’

Ιδιαίτερη τιμή η φιλοξενία των απόψεων της TROPOS BRANDING στην έγκριτη εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ (περιοδικό AGRICOLA) στην έρευνά της για “Αγροτικά…


Ιδιαίτερη τιμή η φιλοξενία των απόψεων της TROPOS BRANDING στην έγκριτη εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ (περιοδικό AGRICOLA) στην έρευνά της για “Αγροτικά Προϊόντα με Ταυτότητα” !!!!
– Κανένας μικρός παραγωγός ΔΕΝ μπορεί να κάνει Branding
– Μόνο μερικά Αγροτικά Τρόφιμα (όχι Αγροτικά Προιόντα!) πληρούν τις προϋποθέσεις να εφαρμόσουν Στρατηγικές Branding
– Το BRANDING είναι η Στρατηγική και το Marketing είναι η Τακτική
– Τη συσκευασία την ορίζει ο υπάρχων και ο μελλοντικός Ανταγωνισμός
είναι κάποιες από αυτές.
Θερμές ευχαριστίες στην δημοσιογράφο κ. Δανάη Αγγέλου

Related Posts
Comments
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *